Őszi nagytakarítás: miért érdemes most váltani a CleanUp Grand Service Kft.-re?

Ahogy az ősz beköszönt, a természet lassan visszavonul és felkészül a téli pihenőre. A szállodaipar számára azonban ez az időszak nem a lassításról, hanem a megújulásról szól. Az ősz ugyanis ideális alkalom arra, hogy a nyári szezon pörgése után alaposan kitakarítsák az épületeket, és felkészüljenek a következő, ünnepi időszakra. Ebben a blogbejegyzésben bemutatjuk, miért érdemes most váltani a CleanUp Grand Service Kft.-re, hogy szállodája makulátlanul tiszta és vendégvonzó legyen.

Mikor és miért érdemes átgondolni a hotel facility management és takarítási stratégiát?

Akár saját személyzettel, akár külső takarítócéggel működteti a takarítást, érdemes időnként felülvizsgálni a hatékonyságot és a minőséget. Az alábbi kérdésekkel segítünk eldönteni, hogy eljött-e az ideje a váltásnak:

  • Kap rendszeresen panaszokat a vendégektől a szobák tisztaságával kapcsolatban? – Ha gyakoriak a vendégpanaszok a szobák tisztaságáról, az egyértelmű jele annak, hogy a jelenlegi takarítási rendszer nem megfelelő.

  • Úgy érzi, hogy a napi takarítás nem elegendő a tisztaság fenntartásához? – Ha a napi takarítás ellenére folyamatosan felhalmozódnak a szennyeződések, itt az ideje, hogy átgondolja a takarítási stratégiát.

  • Növekvő karbantartási költségekkel és elhasználódott felületekkel küzd? – Az elhasználódott szőnyegek, kopott burkolatok és foltos felületek mind azt jelzik, hogy nem megfelelő a jelenlegi takarítási rendszer.

  • Elégedetlen a takarító eszközök és technológiák színvonalával? – Ha a jelenlegi takarítócég nem használ korszerű, hatékony eszközöket és technológiákat, az a minőség rovására mehet, és bizony ezt a vendégek is érzékelni fogják.

  • Aggódik a környezetvédelmi előírások betartása miatt? – Ha nem biztos abban, hogy a jelenlegi szolgáltató környezettudatos módszereket alkalmaz, érdemes olyan céget választani, amely kiemelten kezeli a fenntarthatóságot.

Ha a fenti kérdések közül legalább háromra igennel válaszolt, akkor érdemes elgondolkodnia a váltáson, és újragondolnia a facility management stratégiát.

Miért érdemes a CleanUp Grand Service Kft.-re bíznia szállodája tisztaságának fenntartását?

A CleanUp Grand Service Kft. több mint 20 éves tapasztalatával és korszerű, környezettudatos megoldásaival áll rendelkezésére, hogy szállodája mindig makulátlanul tiszta legyen. Az alábbiakban bemutatjuk, miért érdemes minket választania.

20 év tapasztalat és megbízhatóság

A CleanUp Grand Service Kft. már két évtizede áll a tisztaság szolgálatában.

20 év tapasztalat és megbízhatóság

Az ügyfeleink által kézről-kézre adott hírnevünk garancia a minőségi munkavégzésre. Az elégedett ügyfelek ajánlásai révén folyamatosan növekedtünk és fejlődtünk, családi vállalkozásból nagyvállalattá válva, de megtartva a személyes, emberközeli kapcsolatot ügyfeleinkkel és munkatársainkkal egyaránt.

Többszáz referenciával rendelkező takarító vállalat

Többszáz referenciával rendelkező takarító vállalat

Szövetségi tagokként többszáz elégedett ügyfelünk bizonyítja megbízhatóságunkat és prémium szolgáltatásaink minőségét.

Átlátható és korrekt üzleti magatartás

Cégünk egyik alapértéke az átláthatóság és korrektség.

Átlátható és korrekt üzleti magatartás

Minden megbízásunkat a legnagyobb precizitással és korrektséggel végezzük, ami a hotelek számára is biztosítja a megbízhatóságot és a kiszámíthatóságot.

Korszerű technológiák és környezettudatosság

A legmodernebb eszközöket és technikákat alkalmazzuk.

Korszerű technológiák és környezettudatosság

Környezettudatos megközelítésünkkel nemcsak a tisztaságot, hanem a fenntarthatóságot is szem előtt tartjuk, így hozzájárulva a hotelek zöldebb működéséhez.

Innováció és fejlesztés

Az elmúlt évek során számos nagyszabású beszerzést, fejlesztést és átalakítást hajtottunk végre.

Innováció és fejlesztés

Egyik kiemelkedő eredményünk, hogy Magyarországon egyedülállóan csak a mi takarító vállalatunk rendelkezik saját Gumfree géppel, ami könnyedén kezeli a hanyag vendégek által textíliákba ragadt rágógumit.

Azonnali rendelkezésre állás

Saját gépparkunknak köszönhetően nem kell kölcsönzési időre várni, azonnal rendelkezésre állunk.

Azonnali rendelkezésre állás

Rugalmas időbeosztásunkkal és gyors reagálásunkkal a hotelek számára a legmegfelelőbb időpontban végezzük el a takarítást, legyen az napi, heti vagy alkalmi nagytakarítás.

Átfogó szolgáltatások

A facility management keretében átfogó takarítási szolgáltatásokat kínálunk...

Átfogó szolgáltatások

beleértve a napi és kiegészítő takarítást, fertőtlenítést, gépi szőnyegtisztítást, ablaktisztítást és még sok más kiegészítő szolgáltatást. Ezzel biztosítjuk, hogy a hotelek minden tisztasági igényét egy helyen tudjuk kielégíteni.

600 millió forintos felelősségbiztosítás

Pénzügyi stabilitásunk és megbízhatóságunk biztosítéka a 600 millió forintos felelősségbiztosítás.

600 millió forintos felelősségbiztosítás

Országos lefedettségünkkel és közel 500 fős létszámunkkal garantáljuk a hotelek tisztaságát és biztonságát.

Az ügyfélközpontú szemlélet

és hosszú távú együttműködések

Az ügyfélközpontú szemlélet

Ügyfeleink elégedettsége az elsődleges célunk, amit az innovatív szolgáltatásainkkal és a precíz munkavégzéssel érünk el. Számos sikeres együttműködésünk és pozitív visszajelzésünk alátámasztja elkötelezettségünket.

Az őszi nagytakarítás tehát ideális alkalom arra, hogy a hotelek új takarítási és facility management szolgáltatót válasszanak. A CleanUp Grand Service Kft. több mint 20 éves tapasztalattal, korszerű technológiákkal és környezettudatos megközelítéssel áll rendelkezésére, hogy hotelje mindig tiszta és vendégvonzó legyen.

Lépjen kapcsolatba velünk még ma, és biztosítsa szállodája tisztaságát a CleanUp Grand Service Kft. prémium szolgáltatásaival!

Magyarországon egyedülálló,
5 csillagos CleanUP technológiával segítjük ügyfeleink környezetét tisztán tartani

VISSZAHÍVÁST KÉREK
Kérjük adja meg elérhetőségét,
kollégánk keresni fogja!
Hívjon minket most, ezen a telefonszámon: